Organizacija dela v času odsotnosti večjega števila zaposlenih

Organizacija dela v času odsotnosti večjega števila zaposlenih

Spoštovane ravnateljice in ravnatelji, direktorice in direktorji!

Ker se v zadnjem času soočate z večjim številom začasno odsotnih delavcev, so na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport pripravili pregled aktivnosti in pravnih možnosti, ki jih lahko uporabite za zagotavljanje čim bolj nemotenega dela v svojih zavodih. Pri tem je osredotočenost na reševanje krajših odsotnosti zaposlenih.

Poglavja, ki so predstavjena:

  1. Sklep o nujnih kadrovskih ukrepih za nemoteno delovanje vzgojno-izobraževalnih zavodov (Uradni list RS, št. 162/21 in 194/21).
  2. Neenakomerna razporeditev delovnega časa (velja za učitelje in tiste zaposlene, ki imajo s pogodbo o zaposlitvi neenakomerno razporejen delovni čas).
  3. Začasna prerazporeditev delovnega časa.
  4. Delovna uspešnost zaradi povečanega obsega dela.
  5. Odrejanje nadurnega dela.
  6. Začasno in občasno delo upokojencev na delovnih mestih.
  7. Sklenitev pogodbe o zaposlitvi za določen čas, brez javne objave (78. člen ZDUPŠOP).

Več informacij dobite TUKAJ. Dogovor o povečanem obsegu dela je na voljo TUKAJ. Sklep o določitvi delovne uspešnosti je na voljo TUKAJ.